upp tidigt

Satt nyss och fila naglarna, och jag bara va fan? Det börja blöda näsblod as mycke? :s Min roliga kväll kan jag säga, är ju förkyld och nu vågar jag inte snyta mig om det skulle börja igen :s aja helt onödig information men men ;p

Imorn får jag iaf gå upp tidigt, ska med Linnea när hon ska träna för Daniel Svensson, jag ville dock inte vara med så jag är bara hjälp reda nu :) Jag och Linnea åker dit själva så blir nog till hjälp, vill bara att den här J'vla (ursäkta) förkylningen ska gå över :( blir så trött på det här :(

Meddis ska jag trimma dressyr imorn, fan va vi ska äga på lördag :D haha! Måste lära mig programmen också.. Det ästa med dressyr är att man har fasta starttider iaf :) Det är Christina Strand som dömmer och jag tycker hon är bra :) Eira får antagligen också gå dressyr eller så rider jag ut med henne.

Nu ska jag faktiskt gå och sova, är as trött.. Sen ska jag ju upp vi 8 imorn...

Godnatt mer er <3

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0