skritt/trimm

Kände mig ganska bra imorse men senare på dagen bestämde jag mig att jag är inte frisk nog att åka till nykroppa så blev inge party för mig idag :/

Tog det bara lugnt med hästarna också, skritta ut barbacka på Eira i typ en timma, Lenorna, Nea och Madde va också med.
Meddis trimma jag på volten i ca 30min, hade graman, tror inte den behövdes för hon kändes hur mjuk och fin som helst men är bra att ha den i övergångarna iaf :) Gjorde skänkelvikningar förvänd galopp och myckmycke övergångar :) Det stog framme några hinder som var sockerbits höjd på så tri mmade över dom oxå, allt gick bara bra, hon tyckte det var lite obekämt med gramanen först men det gick över ganska fort :) Alltså är så jävla nöjd över min ponny, hon är bäst det vet jag och jag älskar henne så enormt mycke, tänkte ladda upp lite videofilmer på oss nån dag till veckan och då är det filmer från när jag fick henne typ :')

Skulle det va kul och se? :)

Tycker ni får lägga fram förslag på vad ni tycker är kul att läsa om och vad ni vill ha mer om osv :) Blir roligare för oss och för er då! Läsarna har stor betydelse för mig och bloggandet så kommentera mer vad ni tycker osv! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0