fullt upp

Hallå, åhh vilken dag det har varit!

Först kolla jag på innebandy match,

Sen åkte vi till stallet, började med att rida ut på Meddis, tog det lite lugnt men hon var busig och ville bara springa och busa, haha.

Sen var det Eiras tur, red på hackamoore och tänkte rida lite dressyr och hon var riktigt fin! :) Ställde och böjde henne ordentligt och gjorde loss henne i sidorna och sen stog det några små hinder framme som vi skutta över, hon va så söt. 

Efter mockade jag 6 hästar! Hehe, jag är duktig =) Fixade allt åt eira och Meddis och sen åkte jag och kolla på innebandy match igen, det är lite kul :)

Har väl inte hänt nåt mer men jag har haft fullt upp hela dagen iaf.

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0