Äntligen Fredag !

Äntligen helg !

Dagen började bra ! Mamma sa imorse "var försiktig, det är halkigt ute nu"
Jaja tänkte jag och sen var det inge mer med det.
Sedan cyklar jag till skolan med min turbofart. Sen när jag skulle åka över
övergångs-stället vid Scanbacken då hände det ...
Det hela slutade med att jag låg på backen med cykeln över mig och sprattlade... Grejer överallt.
Hur mkt bilar som helst ! :D Skräll mig.

Red dressyr på Kimblewick-bettet :D Gick toppenbra ! <3
Började med att rida på en fyrkant och flytta honom runt innerskänkeln.
Sen red jag på en liten volt, med bakdelen innanför spåret och sedan utanför spåret.
Gjorde detta i både skritt och trav ;) Jättebra uppvärming tycker jag!



/Sofia

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0