trollhättan

Pappa hade med sig datorn så kan blogga från trollhättan :)

Fast har inte mycket att säga, har gått as dåligt. Kunde ärligt talat inte gått sämre. Hon ville inte, och vi är inte på topp. Vi kan så mycket bättre men den sidan visade vi inte den här häljen, så jag har strykit mig imorn. Ska träna om en och en halv vecka alltså sista november om jag får plats sen under december ska vi ta det lugnt och bara leka och busa och så tar vi nya tag i januari och ska försöka lägga upp träningar lite annorlunda och så får vi se om det går bättre :) Ska ha lite mjuk start när tävlingarna börjar igen under februari/mars sen får vi se.

Idag iaf så åker jag till Meddis och skrittar henne i snöovädret vid halv två sen ska jag och pappa på bio kl 3, vi ska se harry potter :D:D (Y) Efter ska vi åka till meddis igen och gå ut och gå och efter det ska vi se showklassen och äta julbord :) Vi åker hem imorn förmiddag och får se om jag hinner blogga lite imorn :)

Detta var inte vår helg.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0