tävling

helt nöjd med dagen!

LB1: Hon var fin, kändes bra med allt osv. inga missar eller nåt. Resultatet får väl vara, fick 57% :o har fan aldrig fått så lågt nån gång :o Aja, bryr väl mig inte så värst mycket men blev ganska chockad när jag fick höra det. Det var liksom Lokal LB1 men aja. Det var ganska många som hade under 50% i LB1 också? :o asså lite weerd men jag var nöjd med Meddis iaf :)

LA1: Kan börja med att tala om att det var en annan dommare nu och Meddis var fin, nöjd här med och hade väl förväntat mig runt 55% Eller nåt för det är ju där vi ligger men hon var faktiskt lite extra fin så vi fick 58% här :) Hehe, är jätte nöjd ändå med dagen :)

Sedan åkte vi på hööks och köpte deras varmaste vintertäcket med hals, 400g fyllning :) Nu kommer hon hålla sig varm i vintern iaf :)

Efter red jag Eira, hon var stel och pigg och fick inte igenom henne så linnea kom och hjälpte mig och då gick det bättre :) Orkar inte gå in på detalj nu men det var läskiga saker i skogen och nåt heeeeeelt knäppt ljud som vi hörde så Eira var ganska spänd :O Det är ju allahelgona så..........

Vintertäcket:





Varmt täcke som passar helklippta eller känsliga hästar, även för kallare dagar. Levereras med avtagbart halstäcke som lätt fästs med snabbknäppe och elastiska kardborrefästen. Insida av polyester.
- Vattentätt med andasfunktion
- 400 g polyesterfyllning i täcket
- 200 g polyesterfyllning i halstäcket
- Höga bogveck med resår
- Kardborre och dubbla bogspännen med snabbknäppe
- Kryssgjordar med resår i fästena
- Svansskydd
- Avtagbara elastiska bensnören
- Avtagbart halstäcke
- Reflextryck på vänster sida
- Tvätt 40°

 

 

 

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0