skit

Kan ju börja med att säga att träningen igår gick kanon bra! Kan väl säga det är det enda som är lyckat för mig. Är så trött så orkar inte inveckla mig i träningen, men den gick jätte bra iaf.

Okej, igår var min oturs dag, för att göra en lång historia kort så hade jag glömt min hjälm i krk på daniel svensson träningen och märkte de efter ca 1,5 mil så vi åkte hem och hämta min andra hjälm eftersom jag märkte de i bilen. inte det minsta roligt.

När vi kommer hem så har jag tappat min mobil. Den måste ha ramlat ur fickan eller nåt. Har ingen aning helt ärligt, så nu har jag mammas mobil.

Kan ju säga att det var min otursdag verkligen. Känns skit. Tur gick väl träningen bra annars skulle jag ha brytit ihop.

Men iaf va jag och Sandra till karlstad och handla och åkte in på krk och kolla om hjälmen var där dom hade lämnat den men det var den ju självklart inte. :/ Är så arg på mig själv. Om nån har hört eller sett den så får ni kontakta mig! Har suttit upp lapp på krk också.

Idag gick jag upp kl sju för att åka till stallet och rida och fixa sen åkte jag och sandra till karlstad som sagt.

Nu vet ni hur jag känner iaf. Pisssssssssssssssssssss!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0