sammanfattning

Okej måste inse att jag inte hinner med bloggandet för tilfället, får ta en liten paus till nästa fredag, har så j*vla mycket i skolan med prov och att ta hand om eira och Meddis, sedan åker vi iväg till trollhättan på torsdag och hade tänkt skicka ett sms till sofia hur det går för varje dag, och om jag bara skriver "dåligt" så är jag nog ganska sur och orkar inte motivera mig och om det går jätte bra skriver jag det ;);) osv, ni fattar :) Men självklart hoppas jag på det böästa! :D

Något som hänt i veckan så har eira rivit ner hela staket och fått tråden med sig i munnen och virad runt huvve och grejer igår. Kom en halvtimme efter det har hänt så hon får gå med hackamore och så ska vi kolla om hon är halt stackarn. Fyfan inge kul, tur att meddis gick iväg så att hon inte blev itrasslad iaf. Eira var ganska bra ändå om man räknar på omständigheterna. Hon måste fått riktigt mycket el i sig men tur att nea och benny och lena va hemma.

Hoppade även Meddis i lördags som inte alls gick bra :s hon var super pigg som hon inte brukar ch aa det var inge kul för det var bara mitt fel att hon stanna för att jag hade för mycket broms och för lite driv vilket inte ofta häder på henne men så kan det gå. tror iaf det var därför för det kändes som det iaf men kom på mig själv i slutet.

Nu ska jag äta iaf, hejdå.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0