Meddis=Rakad

Äntligen är jag hemma! Har haft fullt upp att göra sen kl 9 imorse, men skippar första biten.

Red dressyr på Eira barbacka i volten och i början tänkte jag, aa jag venne, hon lyssna inte för 5 öre. Efter ca 25min ordentlig genom ridning med volter och skänkelvikningar var hon helt okej.
Pappa mocka och fixa sen åkte vi till kristinehamn och Meddis fick nya skor :)
Vi kom hem vid sex och då rakade jag *Meddis :) Hon tyckte det var skönt att bli av med all päls, den var tjock som björnpäls... Men rakade inte benen på henne, han inte för efter red jag och hon var super pigg. Trimmade lite sen red jag igenom båda programmen för imorn och allt gick bra förutom galoppen i La för där stack hon :o Hehe. Ja det får gå som det går ;) Så fort jag kommer hem imorn får ni veta resultat :)

Nu ska jag äta,

/Jenny



lite sådär ser hon ut nu, sötnosen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0