blogg

Som ni ser hinner jag inte alls blogga mycket, har as mycket läxor och prov. Och det visste jag att jag skulle ha när jag började blogga tsm med sofia och just därför ville jag ha nån att blogga med tsm. Men som sofia skrev i sitt förra inlägg orkar hon inte och det här är ju våran blogg så om ni vill läsa vad jag gör får ni gå in på http://jennysandbergs.blogg.se/ där kommer jag att skriva när jag har tid, men bättre det än inget :)

Kommer ha en liten dagbok om vad jag ska göra och hur det gick osv :) Träligt med blogg just nu för att jag orkar inte ta några bilder när det är så kallt men ska försöka :) Men kommer mest skriva om mina ridpass och det gör jag när jag har tid som sagt ;) Det har vart kul att blogga med sofia även fast det inte blev nån lång stund och förstår henne att hon tycker det blir tråkigt när jag har vart så dålig på att uppd  men det är inte mycket jag kan göra åt eftersom jag har ett liv soma är skola hästarna och plugga som en tok just nu. Men kolla på min andra blogg den kommer att hållas uppd. lite :)

/ Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0