Alexandra Rystedt <3

Ja ska skriva om Alex nu då :)
Lite kort bara just nu...
Vi står i samma stall och hon är två år yngre än mig ( märks inte, kan det vara jag som lite ?? )
Hon har stallet hemma och hon har två ponnysar
Vi rider ofta ut tsm. Minst 1gång/vecka <3

Black Magic Woman " Magic"  "B.M.W."   C-ponny
( Jag kallar henne för Maggan i smyg för det får jag inte för Alex )


Domino Z "Domsan" lr "Mr.D"  B-ponny
ar

Jaja men Alex betyder mkt för mig och hon är en av de bästa människorna på jorden,
ärlig, rolig, omtänksam, bäst, osv osv <3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fin blogg (: Var med i våra tävlingar!

2010-11-16 @ 17:46:37
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0